Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-19T16:25:09+03:00
Un sentiment de neintrepatruns, a deschis noi cai de privire a lumii (cu sensul de a oferit )
Profesorul i-a deschis mintea catre carte (l-a indrumat )
Multi oameni au deschis noi drumuri catre civilizatie (a oferi noi posibilitati , noi drumuri de urmat )
A reusit sa deschida lacatul blocat ( a debloca).

cuvinte polisemantice, sensuri diferite ale unuia si aceluiasi cuvant ;)
28 4 28
daca mai ai intrebari , punemi-le :D
bn
;)
Multumesc frumos pentru best answer :D
2014-06-19T16:30:38+03:00
I-am deschis sa cand a venit
Trupa noastra canta in deschiderea concertului
Am reusit sa deschid seiful
Prestigiosul colegiu a deschis noi sanse la un trai mai bun
12 2 12