Răspunsuri

2014-06-19T16:53:17+03:00
√2x-1=3    |2x-1|=2x+1     2x+1=3  2x=3-1   x=2/2   x=1                                                b)∛2x-1=3         |2x-1|=2x+1       3*(2x+1)=3    6x+3=3     6x=0  x=0                               c)√2x+3=4x         2x+3=4x   2x-4x=-3     -2x=-3   x=3/2                                              
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-19T19:20:35+03:00
A) 2x-1=9 => 2x=10 => x=5
c) 2x+3=16x^2 => -16x^2 +2x +3 =0 ...delta =196=> x1 =1/2 si x2 = -3/8
e) 3-x=4x^2 => -4x^2 -x +3 =0 => 4x^2 +x -3 =0... delta =49 => x1=1 si x2 = -3/2

 cu atat te pot ajuta :)
1 5 1