Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-19T15:55:13+03:00
Lady,you are my favorite!

Cred că s-ar potrivi mai bine "Madam" în loc de "Lady". Părerea mea.
amandoua sunt la fel
lady you are my favorite kerinn24 are dreptate
Lady, you are my favorite!
lady,you are my favorite!
2014-06-19T15:58:53+03:00
Doamna sunteti preferata mea !-Lady, you are my favorite!
merci
cp
Lady, you are my favorite! - logic :))
lady you are my favorite kerinn24 are dreptate