O piscina in forma de paralelipiped dreptunghic are lung. de 50 m , lat. de 30 m si adancimea de 3 m
a) calculati volumul bazinului
b) daca bazinul se umple cu apa pana la inaltimea de 2 m atunci calculati cati litri de apa intra in bazin
c) daca bazinul se umple prin 10 robinete prin care curg 200 litri apa pe minut din fiecare atunci determiati in cat tim (ore si minute ) se umple bazinul
vaaa roooggg ajutatiimaaa !!!!!

2

Răspunsuri

2014-06-19T16:08:17+03:00
A) V= L* l * h =50 * 30 * 3 =1500*3= 4500
b) pai aici trebuie sa faci iar volumul dar cu inaltimea de 2 m
V= L*l*h =50*30*2=1500*2=3000 
c)prin 10 robinete curg 200 l \min
3000:200l\min = 15min
3000:60=50 ore deoarece o ora are 60 min
deci 50 ore si 15 min

4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-19T16:12:08+03:00
A)V=L*l*h
V=50*30*3
V=4500m³= 4 500 000dm³= 4 500 000l
1dm³=1l

b)V=50*30*2=3000 m³= 3 000 000dm³= 3 000 000l

4 500 000:200=22500 min= 375h
6 4 6