Răspunsuri

2014-06-19T16:02:37+03:00
E bine cand merge sa afle rezultatele.
Problema este cand merge sa discute cu profesorul.
Nu stiu cand merge in parc.
Gandul cand merge la scoala nu-mi da pace.

2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-19T16:15:49+03:00
Bai fii atent la o chestie
-daca vb e impersonal (adica nu isi schimba forma la conjugare ex: eu trebuie, tu trebuie...) tot timpul propozitia e SB
-daca vb e copulativ tot timpul propozitia e PR
-daca vb e tranzitiv (ex: Vreau sa reusesc.) tot timpul propozitia e CD
-daca vb e intranzitiv (ex: Ma gandesc sa reusesc) tot timpul prop.e CI
alea de loc, timp, mod, cauza, scop si conditie sunt usoare

2 3 2