Buna,imi puteti zice care este antonimul cuvintelor:
suferinta,boala,tristete.

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
multumesk de sfat,eu stiu ca pot sa cat pe net, dar nu am timp
Comentariul a fost şters
suferinta=fericire boala=sanatate tristete=veselie

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-19T15:39:30+03:00
Suferinta-dragoste
boala-sanatate
tristete-bucurie
2 5 2
2014-06-19T16:06:00+03:00

suferinta-bucurie

boala-sanatate(nu prea stiu aici)

tristete-fericire

NU MI-AM DAT SEAMA CA ACELASI LUCRU L-A SCRIS Catlabugarusla
nui nimic grav