In coloana acceasta nu se potriveste un cuvant . De ce ?

3. A ajuns
a izbit
a cazut
la circ

pentru ca ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, .

va rog sa imi faceti cu parti de vorbire de clasa a treia

2

Răspunsuri

2014-06-19T15:32:46+03:00
A ajuns nu e bun pentru ca a izbit si a cazut e acelasi lucru dar a ajuns ee cu totul diferit.

a scuzama de fapt a izbit nu e bun fiindca nu se potriveste : a izbit la circ nu merge ,dar a ajuns la circ e bine si la fel a cazut la circ. deci a izbit nu e bun. Scuzama
Cel mai inteligent răspuns!
  • lex
  • Ambiţios
2014-06-19T19:54:20+03:00
Cred ca la circ deoarece este complement iar restu' sunt verbe
1 5 1