Fromulati doar o idee principala ;

Pinguinii sunt forte buni inotatori si scufundatori ( aproape ca zbora prin apa ) si ca pot ramane sub apa aproape 18 minute.

Va rog sa-mi raspundeti dor cei care va pricepeti la idei principale si sa nu fie prea lunga ideea si sa fie de clasa a3

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-19T15:02:04+03:00
Pinguinii sunt experimentati in mediul subacvactic.
2014-06-19T15:02:30+03:00