As dori exemple de cate un substantive provenit din :
a)pronume
b)verb la participiu
c)verb la gerunziu
d)adverb
e)interjectie si daca puteti sa faceti propoziti cu ele.

2
Eul liric se reecunoaste prin marcile lexico-gramaticale.(pronume)
Scrisul este greu(verb la participiu), Suferindul este tratat(vb la gerunziu), Merg in josul strazii(adverb), Oful lui este mare(interjectie)

Răspunsuri

2014-06-19T14:50:14+03:00
A)sinela,mia,suta,un trei,zecele..........Astazi am primit un trei la matematica.
b)cel ranit,Cel ranit a fost astazi la control!
c)cautat,...Omul cautat de politie a fost prins
d)tarziu,devreme,Tarziu am venit astazi de la scoala.
e)oful,          
Oful  nostru era ca nu reusim

sper ca ti-am fost de folos.........
marcheaza-ma ca cel mai bun,sincer am nevoie de asta
bn
ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-19T14:56:28+03:00
A)pronume --In poezia "Lacul" se remarca eul liric
b)verb la participiu-Uitatul este greu cand suferi
c)verb la gerunziu .Suferindul spera sa fie iertat
d)adverb. Dedesuptul este cel mai greu de ajuns
e)interjectie .Il enerva mieunatul
2 5 2