tu te refereai la profesoara ta ?
hey profesoara sau doamna pentru ca eu cred ca te refereai la profesoara ta nuh atunci era teacher you are my favorite!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-19T14:32:02+03:00
Se zice ''Lady, you are my favorite!''
da , madam este in franceza
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-06-19T14:32:23+03:00
Lady, you are my favorite!