Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-19T14:31:28+03:00
Catrenul reprezinta tipul unei strofe cu 4 versuri si daca rima este imperecheata este de tipul aabb
adica primul vers rimeaza cu al 2-lea iar al 3-lea cu al 4-lea

Ms.
este scrisa in versuri
n-ai pt ce
;)
thx for best answer :)
2014-06-19T14:33:32+03:00
Catrenul este o structura in poezie ,alcatuit dintr-o strofa compusa din patru versuri. Rima împerecheată - apare atunci când versurile rimează două câte două - primul cu al doilea, al treilea cu al patrulea ş.a.m.d. (1-2, 3-4, 5-6)
1 5 1