Care este campul lexical al cuvintelor : AVENTURA , CALATORIE , MIJLOACE DE TRANSPORT ?

2
la aventura: actiune, primejdie, risc
la calatorie: plimbare, drum ,voiaj
mijloace de transport: avion, masina, autocar ,bicicleta
Multumesc :* !

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-19T14:20:10+03:00
Aventura                       Calatorie                        Mijloace de transport

distractie                      drumetie                           masina, autobuz, tramvai,tern
calatorie                       aventura


2014-06-19T14:28:53+03:00
Aventura*-distractie,actiune,jocuri etc.
Calatorie*-muzeu,zoo,gradina botanica,vizita la bunici etc.
Mijloace de transport*-autobuz,caruta,masina,elicopter,avion,vapor, etc