Precizeaza val.morfologica si f.s a cuvintelor: probe; direct ; ei. Din urm propozitii. Sunt probe geologice care pot fi supuse unui examen direct.
Ei au dimensiuni care variaza.


Explica folosirea virgulei in secventa: -Buna seara, bunica draga!

2
Comentariul a fost şters
Virgula sugereaza adresarea directa fata de bunica

Răspunsuri

2014-06-19T13:22:01+03:00
Probe=substantiv comun simplu, fs nume predicativ

direct=adjectiv propriu-zis,fs atribut adjectival

ei=pronume personal,fs subiect

virgula,semn de punctuatie, desparte un substantiv comun simplu in cazul vocativ de restul propozitiei.
Imi poti zice si fs a cuv lăsa din : Pot lasa un mesaj pe prima pagina a cartii
complement direct / ce pot ? lasa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-19T13:22:03+03:00
probe=Nume predicativ⇒substantiv comun
direct=Atribut adjectival⇒adjectiv propriu-zis
ei=Subiect⇒pronume personal

Virgula marchează cazul Vocativ al subst seara 
1 5 1