vrei propozitii cu ele?
Nu, doar contexte substantivale. :)
pai printr-un context adica in propozitii iti poti da seama de sensul lor
context substantival inseamna o structura substantiv-adjectiv: gand lin, suflet gol, cer plin

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T17:25:08+02:00
Fluviu lin,\ceas gol,stilou gol,cer gol\,pahar plin,pix plin sper sa fie bine
6 4 6
2014-02-07T17:29:07+02:00
Peste lin gol in stomac (Andrei este)plin de el
4 3 4