1.scrieti enunturi cat mai expressive ,in care toate cuvintele sa inceapa cu aceeasi litera si sa contina cel putin doua cuvinte care sa contina diftongi,triftongi sau vocale in hiat .
2.formuleaza definiti poetice pentru cuvintele date mai jos ,care sa conntina cel putin o figura de stil,pe care o vei preciza
cuvintele sunt:poezie,cerul,pasarile,marea

2

Răspunsuri

2014-06-19T10:25:15+03:00
Petre pupa pestii .
Andrei alearga antilope.
Jean jigneste jitele.
Zoro zareste zebra.

Atata stiu.
2 2 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-19T10:27:18+03:00
Soarele straluceste sus.
Primavara porneste printre pomi.
2)poezie-univers de emotii si trairi(metafora)
cerul-un abis ca infinitul(comparatie)
pasarile-fiinte purtatoare de speranta(epitet)
marea-un sfesnic bun cand esti trist(metafora)
4 4 4