As vrea si eu sa stiu cum se rezolva urmatoarea problema:

Un elev a citit intr-o zi 70% dintr-o carte care are 240 pagini. El mai are de citit un numar de .... pagini.

Nu ma desc. la exercitiile astea daca e sa ma puteti ajuta cat mai explicit :)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T22:34:04+03:00
Elevul mai are de citit 30% din nr de pagini adică:
30% din 240 =30/100* 240 =0,3*240=3*24=72
3 5 3
2014-06-18T22:53:29+03:00
Mai are de citit 30% (adica 100%-70%) din 240 daca a citit 70%
30% dintr-un nr se calculeaza inmultind nr cu 30/100
in cazul de fata 30/100*240=72

2 5 2