Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T22:09:33+03:00
ca aparentele sa insele-este propozitie subordonat subiectiva pentru ca este introdusa se un verb la un mod nepersonal
2014-06-19T00:06:50+03:00
 Este posibil ca aprentele sa insele.
- Propozitie subordonata deoarece exista conjunctia "ca".
- Intr-o propozitie subrdonata trebuie sa existe intotdeauna o conjunctie. Intr-o propozitie principala pot aparea conjunctii, dar nu poate avea conjunctia "ca".

Sper ca am ajutat :).
 
2 3 2