Răspunsuri

2014-06-18T19:36:44+03:00
Uite o compunere     

Intr-o zi de vara :)) eu impreuna cu prietenii mei Dan , Maria si Ion , am fost in livada bunicilor.O livada de pruni.
Am inceput sa ne jucam , sa alergam , sa ne cocotam in copaci. Dupa vreo cateva ore nu mai stiam nimic despre Dan, asa ca am inceput sa-l cautam.
Dintr-o data l-am auzit strigand dupa ajutor, nme-am luat dupa sunetul glasului lui  si l-am vazut atarnand cu capul in jos de o creanga, ramasese agatat , iar creanga era cat pre ce sa se rupa.
L-am dat jos si am continuat sa ne jucam
A fost o zi frumoasa mai putin pentu Dan care a ramas agatat in pom

2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T19:40:24+03:00
Eu, impreuna cu Tom, catelusul meu de doar 3 luni, ne-am hotarat sa mergem la librarie , unde autorul nostru preferat, Edi Hafley , isi lansa noua lui carte : " Cainele- cel mai bun prieten " . Vroiam sa citesc foarte mult aceasta carte . Acolo, erau foarte multe postere cu micii patrupezi, cateii. Tom a crezut ca sunt adevarati, si s-a dus la fiecare in parte sa se joace, rupand posterele . Aproape ca a distrus toata libraria. Desii am fost pusa intr-o situatie penibila , am considerat aceasta intamplare ca fiind , o intamplare amuzanta din viata mea . 
Sper ca te-am ajutat
1 5 1