Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T19:18:50+03:00
B+f=27
b= 80 supra 100 * f
80 supra 100 *f + f = 27     aduci la acelasi numitor si tragi bara si inmultesti cu 100 si iti da
80f + 100f = 2700
180f= 2700
f=15
80 supra 100 * 15  = 12

1 5 1
2014-06-18T19:20:45+03:00
F+b=27

b=80% din f=  80/100* f=  8/10 * f=  4/5* f=   4f/5

f+4f/5 =27  aducem la acelasi numitor

5f+4f=135
9f=135
f=15

b=27-15
b=12