Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T18:13:03+03:00
Stim ca daca limbile sunt la 12 si la 3 unghiul e de 90°
intre 12 si 3 sunt orele 1 si 2, deci intre 12 si 3 se formeaza 3 unghiuri => 90:3=30 °
a) Deci, daca minutarul e la 1 si orarul e la 12 (formand 5 minute) formeaza un unghi de 30°
b) daca orarul e la 12 si minutarul la 2 (formand 10 minute) ,formeaza un unghi de 60 °
c) daca orarul e la 1 si minutarul la miutul 20, adica spre cifra 4 (am stabilit ca intre fiecare 2 cifre sunt 30 grade) , se formeaza un unghi de 90 °


am raspuns fara interpretari, ca daca e 1 si 20 atunci minutarul nu e fix catre 1 ci e intre 1 si 2 pe undeva si ne trebuie raportor...
Comentariul a fost şters
:)
2014-06-18T19:23:25+03:00