Răspunsuri

2014-06-18T17:36:56+03:00
Aria tr echilateral se calculeaza cu formula L la a 2 a radical din 3 pe 4

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T17:37:50+03:00
Aria triunghiului echilateral se notează : A3 = l(pătrat) radical din 3 totul supra 4.
Aceasta din urmă însemnând : 2 radical din 2(pătrat) radical din 3 totul supra 4 = 8 radical din trei totul supra 4 = 2 radical din 3 (8 și cu 4 se simplifică) . 
2 5 2