Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T17:54:02+03:00
230<numerele noastre<342
(deci 230 si 342 nu sunt luate in considerare)
 observam ca :
230:6= 38 rest 2
342:6=57 rest 0
 234 este urmatorul numar divizibil cu 6
deci:
numerele cuprinse intre 234 si 342 sunt
(342-234):6=18 numere

asta inseama ca intre 234(inclusiv) si 342(exclusiv) resturile 0,1,2,3,4 si 5 se repeta de 18 ori

au ramas numerele 231,232,233 care dau resturile 3,4 si 5

deci:

resturile 0,1,2 se repeta de 18 ori
resturile 3,4 si 5 se repeta de 19 ori
2 5 2
2014-06-18T18:52:12+03:00
231\6=38r3
232\6=38r4
233\6=38r5
234\6=39
235\6=39r1
236\6=39r2
237\6=39r3
238\6=39r4
239\6=39r5
240\6=40
241\6=40r1
242\6=40r2