In propizitiile :
1. E vai de noi .
2. Pupaza zbrr !
3. Aud ha-ha-ha.

Cuvintele subliniate ce valoare morfologica au ssi ce functie sintactica?

2
multumesc tuturor.
interjectie simpla . si , pentru a oferi ceva suplimentar, interjectia verbala de la 2 se poate numi si interjectie predicativa deoarece indeplineste functia sintactica de predicat verbal :)
stiu.doar te-am intrebat -.-' *pt ca mi se pare ca mereu ceilalti care dau raspunsurile,se iau dupa primul care a raspuns ..
oh,cp sasha
stai ?! eu am raspuns primul :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T17:03:18+03:00
1-> Nume predicativ (interjectie)
2-> Predicat verbal (la fel)
3-> Complement direct(la fel)

Sper ca te-am ajutat si.. sper ca ai inteles :D daca nu,pune intrebarile
2014-06-18T17:11:23+03:00
Vai - interjectie, nume predicativ 
zbrr - interjectie predicat verbal
ha-ha-ha - interjectie,complement direct 
:o3