Doi pescari au pescuit 649 kg de peste.Dupa ce primul pescar a vandut 135 kg de peste si al doilea 190 kg ,primul a ramas cu o cantitate de 5 ori mai mare decat al doilea .Cate kilograme de peste a prins primul pescar?

2

Răspunsuri

2014-06-18T16:20:14+03:00
A+B=649
A-135=(B-190)*5
A-135=5B-950
A=5B-815

(5B-815)+B=649
6B=1464
B=244
A=5*244-815=405
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T19:00:23+03:00
A)|_|_|_|_|_|.....*5

b)|_|


649-135-190=324kg
324\6=54kg
54+190=244kg(b)
54*5+135=405kg(a)

1 5 1