Noteaza ideile principala :

pinguinii sunt pasari de mare care nu pot zbura si care traiesc doar o jumatate sedica a Pamantului,iar cateva specii traiesc chiar in antartica ?

2
va rog sa raspundeti doar cei care se pricep la idei principale
eu sunt buna la romana,cred ca pot sa o fac
Pinguinii nu zboara . Sunt animale care inot ! Traiesc in antartica !

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T15:55:45+03:00
Ideile principale:
1.Pinguinii nu pot zbura.
2.Pinguinii sunt păsări de mare.
3.Pinguinii trăiesc doar o jumătate sedică a Pământului,dar și în Antarctica.

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
dAR AM SCRIS EU GRESIT :((
DECI... MIO FACI ?
1.Pinguiniinu pot zbura.Ei sunt păsări de mare care trăiesc doar o jumătate sedică a Pământului,dar și în Antarctica.
pinguinii nu*
MERSI
2014-06-18T16:48:37+03:00
Pinguinii nu pot zbura.
2.Pinguinii sunt păsări de mare.
3.Pinguinii trăiesc  o jumătate setica a pamantului si o jum  in Antarctica