Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T15:26:17+03:00
La numarator il scriem pe -7x ca -6x-x ( pt a putea da factor comun!)

(2x²-6x-x+3 )/(x-3)(x+3)= 2x(x-3)-(x-3) totul supra (x-3)(x+3)= (2x-1) / (x+3)
2 5 2
2014-06-18T15:28:36+03:00
2x²-7x+3 = (x-3)(2x-1)
x²-3 = (x-3)(x+3)
Deci x-3 o sa se duca...
Dupa simplificare rapotului ramane (2x-1) / (x+3)


daca se simplifica cu x-3, cum de-ti mai ramane la numitor x²-9? Fii mai atenta la calcule!!!