In 3 clase a treia dintr-o scoala sunt 105elevi.Daca din prima clasa sunt transferati 3 elevi in a doua clasa si un elev in a treia clasa,atunci numarul elevilor din fiecare clasa ar fi acelasi.Cati elevi erau initial in fiecare clasa? E PROBLEMA GRAFICA,cu desen va rog!( clasa a treia)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T15:28:51+03:00
Notam prima clasa cu A, a doua cu B, a treia cu C

A+B+C=105
A-3-1=B+3=C+1
B=A-7
C=A-5

A+A-7+A-5=105
3A=105+7+5=117
A=39
B=39-7=32
C=39-5=34
5 2 5
2014-06-18T15:41:06+03:00
Primul+al doilea+al treilea=105
primul-3-1=al doilea+3=al treilea+1
al doilea=primul-7
al terilea=primul-5
primul+primul-7+primul-5=105
3primul=105+7+5=117
RASPUNS
prima clasa=39
a doua clasa=39-7=32
a teia clasa=39-5=34