3. Transcrie, tin textul de mai jos, o enumaratie:

Trecuse un an de zile de cand Miron venea mereu la joc; flacaii ii erau prieteni, iar fetele se adunau bucuros imprejurul lui ca sa-i asculte povestile, vorbele sagalnice si cantecele frumoase. Din cand in cand, dar foarte arareori, Miron scotea din serpar un fluieras, pe care canta cate o doina plina de duiosie, incat oprea rasuflarea celor ce-l ascultau.

2
povestile, vorbele sagalnice si cantecele frumoase.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T15:04:59+03:00
Trecuse un an de zile de cand Miron venea mereu la joc; flacaii ii erau prieteni, iar fetele se adunau bucuros imprejurul lui ca sa-i asculte povestile, vorbele sagalnice si cantecele frumoase. ⇒ povestile, vorbele sagalnice si cantecele frumoase
                         Sper ca ti-am fost de ajutor !!!
3 4 3
2014-06-18T15:54:55+03:00
" povestile, vorbele sagalnice si cantecele frumoase " - enumeratie
1 3 1