Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T14:20:42+03:00
Soarele stralucitor
Soarele ca o minge de foc
Soarele mangaia pamantul cu razele sale

In stanga scrie marcheaza cel mai bun
Langa multumesc
gataa maa
este gata nuu
DA ...
2014-06-18T14:22:03+03:00
Epitet:fluturi albi,comparatie:"Fara ploaie,fara vant ca crengiile la pamant" personificare:"el cutremura o barca"
mersiiiiiii
multtt de toot esti cea mai buna
gata
ia vezi lam puss