A .Numarul 36 este divizibil cu numarul .........
b.numarul.......este divizibil cu 5
c.un multiplu al numarului 17 este .....
d.numarul 8 este divizor al numarului ......
e.divizorii proprii ai numarului ....sunt 2 si 3
f.multiplii lui 15 , mai mici decat 48 sunt .......
g.numarul .........are ca divizori improprii pe 1 si pe 72
h.numarul divizorilor numarului 24 este egal cu ........
i.un divizor comun al numerelor 124 si 250 este egal cu ........
j. un multiplu comun al numerelor 10 si 15 este egal cu .....

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T14:25:46+03:00
A. 6
b. 10
c. 34
d.16
e.6
f. 30, 45
g.72
h. 1,2,3,4,6,8,12,24 =>8 divizori
i. 2
j. 30
10 4 10
2014-06-18T14:30:17+03:00
A)6
b)25
c)34
d)16
e)6
f)30.45
g)72
h)12(2.3.4.6.8.12.24  aste sunt div.)
i)2(pt ca  124/2=62 , iar 250/2=125, deci 2 este div comun)
j)30
 Ti-am dat numai raspunsurile