Răspunsuri

2014-06-18T14:03:04+03:00
0*0=0
Deci ultima cifra va fi intotdeauna 0.
La 7000 sunt 3 zerouri , adica 3* 671= 2013=> Ultimele 2013 cifre sunt toate zerouri.
Si ca sa afli prima cifra din cele 2014 faci asa
7*7=49--> ultima cifra este 9
7*9=36--> ultima cifra este 3
7*3=21--> ultima cifra este 1
7*1=7 --> ultima cifra este 7 (Si de aici iar se repeta, pt ca 7*7=49... 7*9= 63... etc) Deci observi ca dupa 4 se repeta
Atunci faci 2014/4=503 rest 2
=> prima cifra din cele ultime 2014 cifre este cea din al 2-lea caz, adica 3.
Atunci vei avea asa 300000000000....00000 (2013 zerouri)
Sper ca ai inteles :)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T14:08:22+03:00
7000¹=7000
7000²=49 000 000
7000³=343 000 000 000
........................
7000⁶⁷¹=(..........000 000 000)   }sunt 671 grupuri de trei zerouri

671*3=2013 de zero

7¹=(....7)
7²=(.....9)
7³=(......3)
7⁴=(......1)
7⁵=(........7)   se repeta din 4 in 4

671:4=167 rest 3  deci ne uitam la 7 cu puterea 3 si ne da un numar care se termina in (.......3)

deci 7000⁶⁷¹= (.....3 000 000 000.....) de 2013 ori 0 si 3
1 5 1