Unghiurile <AOB,<BOC,<COD si <DOA sunt unghiuri formate in jurul unui punct o astfel m(<AOB) < 90 DE GRADE ,<AOB si <BOC sunt suplementare ,<AOB si<AOD sunt complementare ,iar m(<COD)= 3 x m(<AOB). AFLATI MASURILE TUTUROR UNGHIURILOR

2

Răspunsuri

2014-06-18T12:57:13+03:00
Notam <AOB = x
360 = (<AOB + <BOC) + <COD + (<BOD-<AOB)
360 = 180 + 3x + (90-x)
180 = 2x+90
x=45 = <AOB = <AOD
<COD = 3x = 135
<COB = 180-45 = 135


Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T12:58:48+03:00
AOB+BOC+AOD+COD=360grade
COD=3*AOB
AOB+BOC+AOD+3AOB=360grade
2AOB+180+90=360grade
2AOB=360-270
AOB=90:2=45
BOC=180-45=135
COD=3AOB=3*45=135
AOD=90-AOB=90-45=45
<AOB=45grade
<BOC=135grade
<COD=135grade
<AOD=45grade
1 5 1