Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T12:10:31+03:00
100 kg sfecla.................................40 kg zahar
x kg sfecla.....................................70 kg zahar

Aplicam regula de 3 simpla si avem; \frac{100}{x} = \frac{40}{70}  \frac{100}{x} = \frac{4}{7} ⇒x= \frac{100*7}{4} ⇒x=175 Kg sfecla ;)
Comentariul a fost şters
;)
multumes, ca totusi suntem romani , :)))))
multumesc*
Comentariul a fost şters
2014-06-18T12:11:44+03:00
100 kg sfecla............40 kg zahar
?..............................70 kg zahar
------------------------------------------------------
100 x 70 : 40 = 7000:40=175

1 3 1