Răspunsuri

2014-06-18T10:18:07+03:00
Titlul,pragul discursiv. 
cheia spre semnificatiile textului
are valoare de simbol(depinde)
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T10:23:33+03:00
Titlul textului este analitic (alcatuit din mai multe cuvinte)/sintetic (alcatuit dintr-un singur cuvant) fiind format din (si zici ce este ca parte de vorbire de ex: titlul este 'cartea', fiind format dintr-un substantiv comun simplu, articulat hotarat, cu forma de singular)

titlul este in stransa legatura cu mesajul textului si atrag atentia cititorului asupra simbolului in jurul caruia se focalizeaza intreaga actiune: ....
lectura textului citat mi-a creat o stare de melancolie/admiratie/fericire fata de sentimentele de.... pe care le transmite in mod direct
un rol important ce accentueaza semnificatia simbolica ce o degaja textul il au figurile de stil si imaginile artistice.am in vedere aici personificarea/epitetul care  ....(comentezi 2 figuri de stil)
secventa citata face referire la.... imaginea vizuala/auditiva confera....
mersi multtt
n-ai pentru ce ;)
Prima parte este incorecta! In momentul in care spui din ce este format titlul, imediat continui cu motivul pentru care este structurat asa ( exemplu: la un text liric cand textul sintetic, acesta poate accentua un anumit sentiment al autorului )
Voiam sa zic ca prima parte este incompleta nu incorecta! Scuze!