Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T08:21:04+03:00
2,3,5,7,11,13,17,19,23,29,31,37,41,43,47.Astea
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-06-18T08:25:48+03:00
Nr prim este un nr care se imparte doar la el insusi si la 1,nu are divizor;cel mai mic nr prim este 2,in afara de 2 toate nr prime sunt nr impare
2,3,5,7,11,13,17,19,23,29,31,37,41,43,47
si 15 este impar si nu este numar prim
asta ref la lista nr pare daca urmaresti sirul...