1. transforma :
a) 826 ha = ______ m^{2}
b) 225 * 10^{6} m^{3}=________ litri


2.pe o harta cu scara de 17:1 000 000 , un traseu, are o lungime de 136 mm . care este lungimea reala a traseului? (in km)


merci pentru ajutor :D

2

Răspunsuri

2014-06-18T00:40:50+03:00
826 ha=8260000 mp
225x10 la puterea 9 litri
136 mm pe harta = 8 km pe teren
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-18T00:50:28+03:00
1) 1 ha= 10.000m²
826 ha=8.260.000m²

2)225* 10⁶ m³= 225 * 10⁹ dm³

1dm³=1l

225* 10⁹dm³= 225* 10⁹ l

2)17............1 000 000
136mm..................x

x=136*1 000 000/17

x=8 *1 000 000 mm

x=8 000 000mm=  8km
2 5 2