Răspunsuri

2014-06-17T23:11:56+03:00
A+b+c=169

a-32=b-29=c-18

a-32=b-29
a=b-29+32
a=b+3

b-29=c-18
c=b-29+18
c=b-11

b+3+b+b-11=169
3b-8=169
3b=169+8
3b=177
b=59

a=59+3=62
c=59-11=48
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-17T23:22:01+03:00
A    I-------------I-----32-------I
b    I-------------I-----29----I
c    I-------------I----18--I
169-(32+29+18) = 169-79 = 90
90:3= 30
a+32= 30+32 =62=a
b+29=30+29=59=b
c+18=30+18=48=c
a+b+c =62+59+48 =169