Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T15:24:50+02:00
Se fac liniile care unesc capetele opse, si in mijloc se va forma un unghi de 90 de grade. Pe baza acelui unghi poti folosi teorema lui pitagora. 

Si inca o chestie: intr-un romb diagonalele nu sunt egale. 

Se mai poate ca unghiul dintre doua laturi sa fie de 90 de grade, si atunci rombul tau e patrat.
3 3 3
2014-02-07T15:41:32+02:00
Trasezi parca 2 linii oblice si te mai ajuti si dupa teorema lui pitagora