Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-17T21:25:22+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pai dupa ce faci contragerea.
Subiectiva o recunosti cel mai bine dupa verbele la moduri nepersonale(se stie,trebuie,se cunoaste,se cere)
Predicativa este formata din predicatul nominal incomplet
ex: El a devenit ce a vrut
a devenu=vb copulativ
ce a vrut se poate contrage ca :El a devenit inginer...ce a devenit? inginer.raspunde unui vb copulativ
Multumesc
Nu am inţeles prea bine explicaţia de la propoziţia subiectivă.
pai cand ii faci contragerea trebuie sa se transgorme in subiect
2014-06-17T21:25:43+03:00
Predicativa are intotdeauna in fata un verb copulativ 
Subiectiva contrage intr-un subiect si raspunde la intrebarile ce si cine 
1 5 1