Răspunsuri

2014-06-17T21:14:35+03:00
Rationalizam cu √5-2  si avem

(√5-2)/ 5-4=

(√5-2)/1=  √5-2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-17T21:19:21+03:00
 \frac{1}{ \sqrt{5+2} }
rationalizam(inmultim cu conjugatul adica cu  \sqrt{5} -2
si va rezulta  \frac{ \sqrt{5 -2} }{5-4}
=√5-2
amplifici cu 3+radical din opt
da si la numitor o sa fie 3-radical din 8 * 3+radical din 8
si ami departe
???????
si mai departe