5. Realizeaza expansiunea partii de propozitie subliniate, precizand subordonata obtinuta:

Din toamna si pana primavara consuma verdeturi dezgropate de sub zapada.

6. Construieste o fraza alcatuita din doua propozitii, in care sa existe o subordonata subiectiva avand ca termen regent verbul a sări.

2
ce cuvant este subliniat?
am editat acum

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-17T20:58:05+03:00
1. care sunt dezgropate-atributiva

2.sa sari/1-PP este usor/2-SB
1 5 1
2014-06-17T20:59:57+03:00
Din toamna si pana primavara consuma verdeturi care sunt dezgropate de sub zapada.-subordonat atributiva
2)Se stie ca a sarit
5 5 5