Răspunsuri

2014-06-17T20:37:31+03:00
1. (20:100)x25=5 fete
2.(360-2x36):2=288:2=144 de grade
explica-mi situ te roog mai pe intelees !
deci:daca ai 20%din 25 fete iti da fete=5,e simplu
cum ai facuuut ????
si la a-2-a ai un paralelogram,in paralelogram unghiurile sunt egale 2 cate 2 m(BAD)=m(DCB)=36 de grade.in total sunt 4 unghiuri care fac 360 de grade.faci 360-(36+36) si rezultatul il imparti la 2
pai daca ai 20%=> 20:100(20 supra 100)si faci x25 pentru ca 25 este numarul total.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-17T21:00:03+03:00
1)20% supra 100% ori 25 elevi
  Simplifici 100 cu 25 si ramane 20 supra 4 adica 20 impartit la 4,adica 5 fete
2)Faci [360-(36+36)]:2=(360-72):2=288:2=144 grade

1 5 1