Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T14:50:03+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
N-avea= nu avea cine-l= cine il,  Literele mari se folosesc la inceput de propozitie sau la un nume, virgula se foloseste cel mai des la enumerare iar ,,!,, ne face sa ne dam seama ca e o exclamatie.
11 4 11
2014-02-07T14:50:31+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In enuntul de mai sus este o enumeratie , intrucat necesita virgula. Virgulele ajuta la muzicalitatea rostirii lor , iar semnul exclamarii exprima o stare.
9 3 9