Răspunsuri

2014-02-07T14:45:44+02:00
Invata accentele! iar apoi uita-te la filme nesubtitrate , incearca sa te obisnuiesti cu pronuntia.
Invata accentele si o sa vezi ca o sa stii mai bine :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T14:46:27+02:00
 exerseaza in fiecare zi si incearca sa citesti si sa traduci cat de cat , si uitate intrun dictionar pt ca te ajuta  si apoi  incearca sa traduci din nou textul fara sa te incurci sper ca team ajutat
1 5 1