Răspunsuri

2014-06-17T19:44:29+03:00
Hidrogenul se combina cu oxigenul si se obtine apa.
Hidrogenul se combina cu azotul si se obtine amoniacul.
Hidrogenul se combina cu iodul si se obtine acid iodhidric.
Apa se combina cu dioxidul de carbon si se obtine acidul carbonic
Hidrogenul se combina cu sulful si se obtine acidul sulfhidric.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-17T19:48:25+03:00
4Na+O2->2Na2O ; Ca+S-> CaS; 2K+Cl2->2KCl ; 2H2+O2-> H2O ; N2+3H2-> 2NH3; H2+Cl2->2HCl; Na2O + H2O-> 2NaOH; CaO+H2O->Ca(OH); NH3+HCl-> NH4Cl; NH3+HNO3-> NH4NO3; P2O5+3H2O-> 2H3PO4; SO3+H2O-> H2SO4;
Scz acolo e CaO+H2O-> Ca(OH)2 :) greseala mea