Răspunsuri

2014-06-17T19:25:42+03:00
Coraline (2002) (titlu original Coraline) este o nuvelă fantasy/horror a autorului britanic Neil Gaiman, publicată în 2002 de Bloomsbury (Marea Britanie) și Harper Collins (S.U.A.). În 2003 a primit premiul Hugo pentru "Cea mai bună nuvelă", șipremiul Nebula pentru "Cea mai bună nuvelă",, după ce în 2002 primise premiul Bram Stoker pentru "Cea mai bună lucrare pentru cititorii tineri". A fost comparată cu Alice în Țara Minunilor a lui Lewis Carroll și a fost ecranizată în 2009 într-un film de stop-cadre regizat de Henry Selick.
Eu am citit-o, e interesanta, te sfatuiesc sa o citesti.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-17T19:25:57+03:00
Cartea Coralin este foarte interesanta, si frumoasa.Am citito si eu si e splendida.
2 5 2