Răspunsuri

2014-06-17T17:49:17+03:00
2x-1 supra 7 supra 3=>2x-1=15x7 supra 3
                                 2x-1=105
                                 2x=105-1
                                 2x=104
                                 x=104:2
                                 x=52
Încearcă să faci proba să vezi dacă îţi iese.
la a doua propozitie ai uitat de "supra 3"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-17T17:56:21+03:00