Mandarinul este: un fruct, un arbor fructifer, o limbă sau un grup etnic? sau toate variantele sunt exacte?

2
Mandarina e limbă și fruct :))
E fruct si e si limba.
Este si un fruct ,dar si limba.
un fruct
Fruct, dar și limbă (mandarină="chineză")

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T14:19:32+02:00
Arbust fructifer care face mandarine

mai jos redau definitia din DEX '98

MANDARÍNĂ, mandarine, s. f. Fructul mandarinului2, asemănător cu portocala, dar mai mic decât aceasta, cu coaja portocalie mai subțire și cu miezul mai dulce. – Din fr. mandarine. 
2 5 2
2014-02-07T14:19:41+02:00