Răspunsuri

2014-06-17T16:53:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Fie nr. : a si b

a+b=100
b=a/9
a/9+a=100 aducem fractia la acelasi numitor, afica 9
 a+9a=900
10a=900
a=90
b=90/9=10
corect !
Dar aceasta nu este rezolvarea pentru clasele 1-4. Scuze, acum am vazut. Trebuia rezolvat prin segmente daca nu ma insel
da nu le mai stiu le-am uitat
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-17T16:53:53+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A.I____I____I____I____I____I____I____I____I____I
b.I____I

Suma este 100 . 
100:10=10 ( b )
10x9=90 ( a )

Verificare : 90+10=100