Ancuta si Oana au 23 de carti cu povesti .Cate are fiecare daca Oana poseda de 4 ori mai multe carti si inca trei ?

Va rog facetimi-o cu segmente si rezolvarea sa fie cu ajutorul segmentelor !

2
nu vreau raspunsuri fara sens
am zis cu segmente
ce segmente?
pe ce clasa esti?
a 3 a

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-17T16:34:15+03:00
Ancuta are x carti
Oana are 4x+3
x+4x+3=23
5x+3=23
5x=23-3
5x=20
x=4(Carti are Ancuta)
4x4+3=19/carti are Oana)
 si prin segmente
ancuta l_____l
oana    l_____l____l____l_3
4 3 4
  • Utilizator Brainly
2014-06-17T22:49:41+03:00
A.I_____I
O.I_____I_____I_____I_____I+3

Suma este 23 . Aflam suma partilor egale .
23-3=20 
20:5=4 ( Ana )
4x4+3=19 ( Oana )

Verificare : 19+4=23
mersi ! tu chiar te pricepi la pr . de genul asta
Cu placere ! ;)